نارضايتي مظلومي از اي اف سي
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : آرمان

مربي استقلال از نحوه برنامه ريزي بازيهاي دور پاياني مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا راضي نيست.


 

پرويز مظلومي مربي باتجربه استقلال نارضايتي اش را از مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا در برنامه ريزي ديدارهاي دورپاياني مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا ابراز کرده است. دليل ناراحتي او اين است که بازيهاي اين مرحله تيمش و ساير تيمها به صورت همزمان برگزار نمي شود.



ديدار امروز دو تيم استقلال رده دوم و نسف قارشي تقريبا 90 دقيقه زودتر از بازي تيم رده سومي الرايان مقابل الجزيره، صدرنشين گروه برگزارمي شود.



قبل از برگزاري ديدار دور نهايي، الرايان همچنان شانس صعود به دور بعد را دارد و در صورتي که استقلال در بازي امشب مغلوب شود، تيم الرايان کاملا مي تواند به صعود اميدوار باشد.



اين درحالي است که معمولا در رقابتهاي مراحل گروهي تمام تورنمنتها در سرتاسر دنيا و حتي هفته پاياني ليگ ها به صورت همزمان برگزار مي شود و عدم رعايت اين سيستم در دور پاياني رقابتهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مظلومي را ناراضي نموده



مظلومي در صحبتهايي به خبرنگاران گفت:« من از اينکه بازي ما به صورت همزمان با بازي الرايان برگزار نمي شود ناراضي ام.از آنجايي که بازي ما زودتر تمام مي شود، ديگر تيمها از نتيجه اي براي صعود به آن احتياج دارند، مطلع خواهند شد.»



البته در ساير گروه ها هم همين شرايط حکمفرماست به عنوان مثال بازي ديروز پرسپوليس مقابل الشباب هم دو ساعت زودتر از ديگر ديدار اين گروه بين الهلال و الغرافه برگزار شد



مظلومي در ادامه به اين نکته اشاره کرد که گرچه يک تساوي براي صعود تيمش کافي است ولي استقلال براي برد مقابل نسف قارشي قرار خواهد گرفت:« ما مي دانيم که تنها به يک امتياز براي صعود نياز داريم ولي نهايت تلاشمان را براي پيروزي در اين ديدار به کار خواهيم گرفت.ما براي تساوي بازي نخواهيم کرد چون اگر تيمي براي تساوي بازي کند خطرناک خواهد بود ومعمولا اين بازيها با باخت به پايان مي رسد. البته حريف هم عزمش را براي کسب هر3 امتياز اين بازي جزم کرده.چون آنهادر خانه بازي مي کنند و مي خواهنددر بازي پاياني شان مقابل هوادارانشان به پيروزي برسند.»



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 2580
بازدید کل : 44637
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1